1melekannesi3858 ben çok şaşırmıştım uzun aralıklarla çağırınca ama hem evim uzaktaydı hem çok kalabalıktı oraya gidince bekliyordum mecburen. Doktorlar da oturmamı ayakta kalmamı falan istemiyordu belki de o yüzden çok sık cagirmiyorlardi.
Hatta şeker yükleme yaptırdığımız gün sonuçları falan beklemek uzun sürer e tekrar git gel yapmak da sıkıntı uzaktasın , sen git eve bir sıkıntı olursa numaran var bizde ararız diyip gönderdiler