Merhaba kizlar doguma az kaldi bu jafta bilgilendirme yapildi . Planli Sezeryan olacagim . Sormak istediğim hemsire anlatirken dogum kabini var bu kabinler tek kisilik eş ile oraya girip bekliyorsunuz sizi ameliyata alirken ayriliyorsunuz dedi . Dogum kabini nasil bir yer ameliyathanede mi? Birde bebekte bir saglik sorunu yoksa odamiza birlikte cikiyormusuz bebegi ameliyat sonuna kadar benden ayirmiyorlarmis .Tecrubesi olanlar yazabilir mi ?