annesioo Kızlar uyumuştum birden uyandım. Zaten uyku konforum yok son zamanlar malum ama , doğum öncesi enerjiden mi uyuyamıyorum şuan acabaaa. Eğer öyleyse bu günün sonunda ya suyum ya sancım gelir. Oğlumda böyle bişiy yaşamıştım 🫢
annesioo Ballkusum_33 son zamanlar çok zor geçiyor artık dimi insan istiyor ki gelsin bu belirsiz bekleyiş bitsin vücudum normale dönsün 🤲🏻😇 Sağlıkla alalım kucağımıza bende hem gelsin istiyorum hem istemiyorum böyle bi saçma duygu karmaşası içindeyim 😵💫
Ballkusum_33 annesioo aynen son düzlük çok yorucu duygu karmaşası yaşıyorum ne olcak nasıl olacak diye düşünmekten psikolojim alt üst.
annesioo momselcans yaa hareketleri mi çoğaldı bizimde son 1 haftadır aksine hareket sayısı azaldı onun yerini ara ara kasılmalar aldı 🤷🏼♀️
momselcans annesioo kasılmam çok oluyor zaten ama düzensiz birde ilk hamileliğim tecrübelide değilim açıkcası ama şuanda o kadar hareketliki sanki aşağı inmeye çalışıyormuş gibi hissediyorum
annesioo momselcans olabilir canım kendini her türlü hazırlamaya çalışıyor bebiş, onların da bi çabası var aslında görünmeyen 🥹 Benim 3. olucak ama inan bu doğum olayı çok farklı ve mucizevi. Hepsi ayrı heyecan şaşkınlık nolucak nasıl olacaklar 😇
maco61 annesioo 37+5 deyim şuan. Pazartesi doğum olacak sabah 8 de yatışım yapılacak🥺 kramp giriyo yatınca
annesioo maco61 yaa sizin şafak belli ne güzel heyecanı ayrıdır tabii sağlıkla kolaylıkla alın kucağınıza 🥰