Diyarbakır da doktor önerir misiniz? Memorial’da Aydın’a gidiyorduk şu an 18.haftadayız ve doktorumu değiştirmek istiyorum Aydın çok ilgili çok samimi gelmedi bana da eşime de.. methini çok duydum da gittim..ben doğumdan çok korkuyorum istiyorum ki beni rahatlatsın normal doğuma teşvik etsin rahatlıkla soru sora bileyim ne bileyim rahat olalım yani.. dünya Park Hastanesi’nde doktor ebruya gittik orda da doktor iyi ama ben orda doğum yapmak istemiyorum hastaneyi beğenmiyorum tanıdığım biri orada doğum yaptı işleyişi hastaneyi beğenmedim o yüzden oraya da ondan gidesim yok. Memorial de sabire yi de duydum o nasıl ya da başka öneri? Özellikle doğum yönünden görmüş geçirmiş birileri yazarsa çok sevinirim içim rahatlar.