aysenurkozcelik Her şey normal fakat doktorum 40+3e kadar beklerim dedi bugüne yatış verdi kabul etmedim beklemek istedim yatış reddi kağıdını imzaladım , son bekleyişler çok yoruyo
ments aysenurkozcelik 40+5 çarşamba yatış, doktora göre de biraz önden gidiyor. İlk gebelik , korkusu heyecanı başka , kolaylıkla hayırla sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻🥺
Prensesmom_ aysenurkozcelik ilk gebeliginiz haftaniz dolmuş bende 42+3 de ilk bebeğimi kucagimw aldım ama biraz sorunlarımız oldu sizi korkutmak istemem ama keşke kabul etseydiniz ha şu da var ki sancı vs durumunuz yok ise suni deneyebilirlerdi . Evde squat yapın , sıcak su ile duş alın