Meryem67 Kızlar 26.5 tayım ama 4 gündür kasık ağrım hafif bel ağrım boşlugumada ara ara vuruyor sizce erken doğum belirtisi olabilirmi yaşayan oldu mu böle ağrılar doktora gittim salı günü magnezyum eksikliğinden olabilir dedi ilaç yazdı kullanıyorum ama yine aynı ayakta kalıncada oluyor agrı.
Meryem67 Mom89 enfeksiyon vardı ilaç kullandım salı günü idrar tahlili yaptı geçmiş dedi proteyinede baktı oda yok anladım bende artık 🙁
Minikaydoganlar Mom89 benimde şuan öyle Bi. Şikayetim var sağ böbreğim de agırıyor iltihaptan mı acaba
Mom89 Meryem67 olsun tekrar baktirirsniz enfeksiyon illet birşey 1 gecede olabilecek birşey ben cokkk cektm cokkk ve erken dogum gaotim o.illeten
Mom89 Minikaydoganlar bilmiyorum ki kuzum sadece kaşık ağrısı ve ayağa kalkınca bende çok.agri oldu o bi belirtildi sonra 24 haftaya kadar hiç belirti yaşamazdım ama süreli enfeksiyon olurdu sizin belki hafta ilerledikçe bebek.baski yapıyordur kaç haftan
Zlyh89 Minikaydoganlar benimde sağ böbreğim ağrıyordu bu hafta doktora gittim enfeksiyon çıktı bide bebiş sağ tarafımda çok yattıgı için azıcık böbreğimi büyütmüş
Mom89 Minikaydoganlar ozaman doktora gidip söyleyin yürürken ağrı olması oda olabilir başka birseyde c nm
Minikaydoganlar Mom89 20+4 ikiz gebelik dün yerde oturdum misafirlikte alışık ta değildim acaba soguk aldım diyemi oldu anlamadım ya 😑 ilk gebelik bide her agrıda korkuyorum ailemde uzakta 24 yaşındayım tecrübesizim
Mom89 Minikaydoganlar olabilir oda ama.bak.srnin ikiz riskli sonuçta doktora git cnm.icin rahatlar olmaz mı
kuzusunun_annesi Kızlar o dediğiniz agrilar bendede oluyor normalmiş kafanıza çok takmayın takınca geçmiyor ara ara banada oluyor hala 28haftsligim
Meryem67 Valla kızlar Rabbim yardımcımız olsun insan ilk gebelik olunca korkuyor erken doğum falan ben tüp bebek yaptırdığım için hep düşünceyle yaşıyorum Hayırlısyla doguralım inş