Hilallaylizz arkadaşlar 2. cocuguma hamileyim ama normal test ile ogrendim kan falan vermedim su an 4+6 son adet tarihime gore randevu aldim ayin 29 una szice hata mi ediyorum daha erken gitmeyerek gorunmez diye gitmek istemedim daha kucuk cunku
3boysmom Hilallaylizz yani ortalama 6.haftalıkken gidecekseniz kese görünüyor büyük ihtimalle ama 2 gün arayla beta verseniz o zamana kadar en sağlıklısı o olur tabi, size kalmış hayırlı olsun💜
Havin49_ Hilallaylizz en iyisi bence ben de ikizlerimi reglime 7 gün kala evde test ile öğrendim 6 haftalık gittim iki kese 7 ve 8/. Haftalarda kalp atışı duydum hiç beta hcg bile vermedim
dilbenuro Sağlıklı bir gebelik olup olmadığını takip etmeniz gerekiyor 2 günde bir kan vererek yükselişine bakmanız gerekiyor tabiki hata ediyorsunuz gitmeyerek en azından ⅔ kere kan vermenizi tavsiye ederim
Hilallaylizz Havin49_ gittim bu gun kese vardi 2 hafta sonra gel dedi kan verirsin kalp atişlari icin betaya bakmadi bile