sarilale123 KubraKocak ben çok hareketliyim gün içinde yürüyüşte yapmaya çalışıyorum belki oda etkiliyordur
KubraKocak sarilale123 ben bu zamana kadar hep yattım midem çok kötüydü çünkü şimdi artık yürüyüşe başlayacağım
sarilale123 KubraKocak 16 haftaya kadar bende öyleydim acile gidip geliyordum sadece zaten o haftalarda bırakın kilo almayı sürekli kilo veriyordum. Kendinizi iyi hisettriğinizde başlayın gerçekten iyi geliyor
krzzz Bende kullanıyorum ilk doğumum tansiyon sebebiyle erken olduğu için başlamıştı sabah aç karnına alıyorum.
gunes_22 sdt_dnd çok geçmiş olsun kan sulandırıcıyı nasıl kullanmak gerekiyor ilk gebeliğimde zehirlenme geçirmiştim 2. De doktor başlattı 100 mg olarak ama yanlış kullanmışım aç karnına içiyordum bugün detaylıda doktor tok karnına akşam yemekten sonra al dedi ve rahmin sol tarafında damarlarda zehirlenmenin olabileceğine dair büyme gördü ilacın dozunu 150 mg yükseltti yani işe yaramaz diye çok korkuyorum şimdi ama doktor ilaçla düşecektir dedi bilemedim
KubraKocak gunes_22 canım bende 150 mg akşam yemekten sonra içiyorum bana öyle dedi inşallah güzel ilerleriz
ebrukkaya KubraKocak bana da 150 mg verşlmişti aynı ilaçtan belli bir sebepten veriliyor Çocuk damarlardan iyi beslensin besin alsın gelişim geriliği olmasın diye verilmişti
byzkds KubraKocak bende ikili test yaptırdım ama genetiğimde kan pıhtılaşması olduğu halde bir şey denilmedi her şey normaldir umarım😑 ikili testte nasıl belli oluyor ki bir problem görülseydi söylenirdi değil mi çok kafama takıyorum ya..
sinem3576 Hem 150mg ecopirin hemde 0,6 clexan kullanıyorum çok korkuyorum kanama riskinden ama her ikimizin sağlığı için kullanmam gerekiyor büyük sorun teşkil etse doktorlarda riske girmez güvendiğiniz doktor olduğu sürece içiniz rahat olsun
KubraKocak sinem3576 evet haklısın benimde güvenmekten baska sansım yok kullanıyorum düzenli bebeğim iyi olsunda daha ne isterim