Kubraa06
14/9 - 15/10 lardan düşmeyen tansiyon, el ayak ve yüzde normalden fazla şişlik oluştu albüm deniliyormus, şiddetli baş ağrısı ve kusma vardi muayeneye gittiğimde zaten suyumun azaldığını o suyun da vücuda sızdığı için normalden fazla şişlik olduğunu söyledi tansiyon zaten aşırı risk olduğu icin hemen ciğer geliştirme iğnesi vuruldu birazdan ameliyata gireceğim 🐣😣