betulbyrmm Kızlar ne durumdasınız doğum belirtileriniz nasıl?? Benim geçen hafta su sızıntım oldu doktor ameliyata alalım dedi izin vermedim çünkü sancım yoktu suyum iyiydi açılmam sıfırdı normal doğum istediğim için biraz daha beklemek istedim
gzmnrhal betulbyrmm Devletemi gidiyorsunuz sunni sancı falan neden önermediler acaba hiç sanci acilma olmadigi icinmi
maco61 betulbyrmm pazartesi doğum var bende kolaylıkla doğsun Allah iyi insanlarla karşılaştırsın işimiz gücümüz rast gitsin Evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle kucamıza alalım
betulbyrmm gzmnrhal özele gidiyorum suni sancı vermek istedi ben kabul etmedim 38+4 teyiz daha vakti olduğunu düşünüyorum çünkü sıfır açılma sıfır sancı