semsinurozdemir Detaylı ultrason için devletten sıra aldım arkadaşlar tam 20+1günlük olmuş olucam o gün doktorum yönlendirdi eğitim araştırma hastanesinde olanlar varmı?
mutluanneeeee Bnde 18 haftalık oldum kararsız kaldım 20 de iyi mi olur diye . Yada 22 mi bekledem detaylı için 🫠