desertbird ben 39 haftalık oldum pazar akşam nişane gibi bişi geldi o zamandan beri bebişim kendini bi yerde çok topluyor aslında daha önceden beri hep öyleydi ama şimdi daha çok oldu doktorumla konuştum dedi bebek hareketlerinde azalma varsa,suyun gelirse veya kanama olursa mutlaka gel dedi sabah kontrolüm olduğu için şuan acil gelmene gerek yok dedi