Arkadaşımızdan dönerken kaldırım yamukmuş basınca ayağım burkuldu sağa doğru düştüm ama ellerimin üstüne oradan da popomun üstüne karnıma bir darbe gelmedi ama o an biraz korktum ve heyecanlandım biraz karnım kasıldı eve geldim bebek 1-2 kere hareket etti ama içimde bir sıkıntı var kanama su vesaire hiçbir şey yok yarın zaten doktor kontrolüm var acile gitmek istemiyorum hemen alttan muayene ediyorlar çok kasıyorum kendimi böyle düşen var mı