ozlukkk öncelikle 🙏 beni doğum yaptığım gece tek kişilik odaya aldılar eğer müsaitlik varsa direk öyle yapıyorlar cuma doğum yaptığım için haftasını da çıkış vermediler kaldım onda da üst kattaki odaya çıkardılar iki kişilikti orası da temiz düzenliydi kadın refakatçi mecburi ve şöyle hassas bir konu var onu söyliyim doğum anında hastaneye kiminle giriyorsanız refakatçi onu koyuyokar ben eltimle gitmiştim doğum yaptığımı bilmiyordum tabi benim durım çok başkaydı 🤣 doğuma girince annem geldi ama eltimin koluna refakatçi bilekliği takmışlardı ve değiştiremeyiz dediler çocuk kaçırma olaylarından ötürü güvenlik amaçlı diye bir şey dediler o gece annem kalamamıştı yani bunu da mutlaka göz önünde bulundurun