melikmira ben ilk gebeliğimde 14. Haftaya kadar içtim bazen günde bir tane içiyordum bazen beşe kadar çıktığı oluyordu 14. Haftadan sonra bıraktım ne kadar doğru bilmiyorum amacım korkutmak değil ama ilk gebeliğimde burada hamilelikte sigara içenlerin plesantası erken kireçleniyormuş diye okumuştum benim plesantam daha 30. Haftada kireçlenmeye başladı doktor çok erken kireçlenmiş bebeği düzgün besleyemeyecek artık dedi tabi benim suyum falan da baya azalmaya başlamıştı bunlardan da kaynaklı olabilir bilmiyorum ama hep sigaraya bağladım o zaman 14. Haftaya kadar içmiştim çünkü şimdi yine hamileyim 6+2yim hala bırakmadım ama kesinlikle bırakacağım ya