smnr_533 Kızlar merhabalar merak ediyorum kız ve erkek bebek belirtilerini tabi herkesin kişiye özeldir belirtiler ve hamilelik ama merak ediyorum yazar mısınız☺️ konuşalım
busrasya2334 smnr_533 ilkim kız ikinci de kız ve ikisinin de hamileliği çok çok başka bence bunu kıyaslamayın yanıltır cinsiyet değil aynı annede aynı cinsiyette bile hiçbir gebeliği birbirine benzemiyor
meri0602 smnr_533 bence tuzlu yemek ve tuzlu şeyler istemek erkek 4 . Ayımdayım ve hep bişeyleri tuzlayıp yiyorum 😅
1cey smnr_533 bunlar tamaamen hurafeymis gerçekten 😅 ilk gebeliğimde portakal portakal suyu tatlı çok yedim içtim. İkinci gebelik tatlı istemedi canım full ekşi, kusmalar da oldu halsizlik de ilkine göre fazlaydı, gene erkeekk🌸
merveliko16 Hiç mide bulantım olmadı acayip derecede tatlı yedim ekşi hiç istemedi canım ve sonuç erkek 😂