denizz57 35 haftadayız kızlar ağda yaptırdım bikini bölgeme ama yanık gbi kabarma oldu pişik kremi sürdüm ama baya acıyor ne yapmam lazım nasıl geçer uyuştu ağrıdan okdr acıdı
kartanesii_ denizz57 iç çamaşarı giyinmeyin ve gecelik giyinin hava alsın orası. Tuvalete cıktıktan sonra da mutlaka suyla yavas yavas yıkayıp kurulayın. Hava almasi önemli. 24 saat içinde geçecektir nemlendiricide kullanırsanız
kartal_hatice denizz57 ağdadan sonra temiz havlu yada bezi soğuk su ile yıka direk oraya koy iyi gelir rahatlatır geçene kadarda bol bişeyler giy
daisymom_99 denizz57 Benm görümcemde yapmıştı da aynı tomurck gibi kızarmıştı limonu kesip sürmüştü o hafifletiyormuş hem de enfeksiyon kapmıyormuş bi deneyin isterseniz biraz acıya bilir ama kızarıklığı felan geçiriyor diye biliyorum
denizz57 gzdeur normalde bukadar acımazdı özellikle alt tarafa doğru baya sızlıyo kilot giyemedim valla evde pijamayla gezşyom
berfiny denizz57 bende Bu Gün Komple Vücut Agdaya Gitim Ama Bikini Bölgeme Cesaret Edemedim 38 Haftalıgım
berfiny denizz57 Öyle Gerçekten Zoruma Giden Bazen Ne Oluyor Biliyormusun Bizi Hiç Anlamamaları Çocuğun Uykusuzluğunu Biz Çekiyoruz Hamileyken Agrısını Biz Cekiyoruz
denizz57 kartal_hatice eve gelince soğuk su tuttum krem sürdüm sonra buzu havluya sarıp koydum sabahtan beri yanıyo geçmedi hala
denizz57 berfiny evet maalesef bazen tak ediyo ağlıyorum hamilelikle alakası yok üzülüyorum yani kadınlara eskiden kol tüyü normaldi kollarımızdaki tüylere bile insanlar mal gbi bakıyor
kartal_hatice denizz57 biraz tahriş olmuş geçer inşallah kötü oluyor bol şeyler giyin zamanla kabuklanır sızı geçer
sarilale123 denizz57 ooo bayağı uzun sürmüş. Ben sadece özel bölge için düşünüyorum ama acıdan da korkuyorum