Sila7166 MelekAnnesi52 Aylinannesi Minifasulye Eymenata Duyguu48 Kahramanlar Mom89 Conunannesi Yasmnnn Hastanedeyiz kizlar yatisilia oldu gece 22 de o zamaana kadra kalp atisi ve ultrasyondan bakildi igne oldum cigerler icin simdi bekliyorum’sabah olmuyo gece bitmek bilmedi 😔7 de yine makineye baglancam kalbini dinliycez
Sila7166 Direk diger hastaneye geldik ambulansla ve heekes bizi bekliyodu kapida cok korktum hala da korkuyorum ama rabbim buyuk insaallah 3 hafta daha kalir en azindan bebegim icilden lutfen dualarinizi eksik etmeyin bizden
Sila7166 3 saat kalp atisini dinledik ve ben artik coln yoruldugum icin sabaha birakti doktor saat 7 de yine makineye baglancaz ciger gelistirici igne olduk aksam ve bugunde olcam birtane bakalim hat’yirlisi insaallah biraz daha zamani vardir bebegimin
Sila7166 kbrhsynyeni kalp atisini dinledik canim doktorun gelip bakamsini bekliyorum ama hep hatsanede olcam 3 ay sonra bile dogumum olsa yani hep yatcakmissim😔tek bebegim zamaninda olsunda yatmayada raziyim ôu korusun Allah’im