wind ikimelekannesi61 Tekim sanıyordum bende öyleyim karnım patlıyıcakmış gibi oluyor sanki beş altı aylık hamileyim bende 7+4 deyim ama uzaktan bakanlar direk hamile misin diyorlar söylemek istemiyorum ama mecbur kalıyorum
twobabymomm ikimelekannesi61 ben de kızımda 9 aylıkken ki göbeğim şimdi oğlumda 6 aylıkken oldu . Hem çok kilo aldım hem de gobus çok büyüdü 🥹
wind ikimelekannesi61 bende 7+5 im ama doktor 1 hafta önden diyor değiştirmeden uygulamada değiştirme dediler
nohutumm ikimelekannesi61 benimde ilk gebelikte aynıydı şimdi ikizlere hamileyim tamam çıkması tabii ki daha normal ama 15 haftalıkta 6 aylık gibi oldu biraz erken geliyor banada Allah yardımcımız olsun
ikimelekannesi61 nohutumm nohutumm ne güzel allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bende çok istemiştim ama nasip olmadı sağlıkla alalım miniklerimiz kucağımıza inşallah
ikimelekannesi61 wind aynen canım uygulama da değiştirme bebekler minik olduğu için farklar kapanıyor bir sonraki kontrole kadar bekle