cansuu65 evet sezeryanla doğum yaptım akar dediğinde ne demek istedi onu anlamadım yalnız sarkar manasında diyorsa eğer normal doğumda da sarkma olabilir ama tabi sezeryan göbeği daha zor gidiyor normal olarak ki bu aldığınız son 3-5 kilo ile alakalı birşey değil sonuçta yani