Kızlar evlendiğim günden beri gebelik istiyorum yani çocuk istiyoruz eşimle ama şimdi üçüncü. Yılımıza girecegiz evlendikten altı ay sonra kimyasal gebelik 5 Nisan 2024’te olmuştu 18 Aralık hamile olduğumu öğrendim 27 Aralık dış gebelik geçirdim sağ tüp alındı dış gebelik sonrası 12 Şubat’ta adet gördüm 17 şubatta adet bitti 17 Mart adet oldum 21 martta biti test yaptım bugün ama gene negatif vallahi isyan etmiyorum ama çok üzülüyorum ve yoruldum ya dış gebelik sonrası tek tüple ne zaman sonra hamile kaldınız 😢💔