Kızlar merhaba, adetime tahmini 6-7 gün var döngülerim çok düzenlidir. 4-5 gündür yoğun kokusuz beyaz akıntı yaşıyorum mantar olsaydı anlardım çünkü bir kaç kez mantar enfeksiyonu geçirdim ama bu mantar değil çok eminim. Göğüslerimde sızlama oluyor belimde ara ara ağrı oluyor ve aşırı tatlı yeme isteğim var. Adetime 10 gün kala hem karın ağrım başlardı hemde dizlerimde ağrı başlardı 2 tane test yaptım predictor early ilk dakikalar çok çok silik çıktı resim çektim fakat görünmüyor gözle bile zor görülüyor. Sizce doğruluk oranı var mıdır? Hem testlerin hemde belirtilerin.