Merhaba 21. Haftadayım tetanoz aşısı oldum bugün sabah. Ama sonrasında kasık ağrım oldu ve hala sızı gibi devam ediyor aynı zamanda eklemlerim de hasta olacakmış gibi. Eklemler konusunda aşıdan evet ama kasık ağrısı hoşuma çok gitmedi başına gelen var mı destek olabilir misiniz😔