İlk gebeligim 6 haftalikken kalbi durdu ve kurtaj olmak zorunda kaldım ikinci gebeligim dede 8 haftalik ken kalbi durdu iki hafta once lekelenmem oldu plasantanin yaninda kanama oluştuğunu soyledi doktorum ve suan WBC yuksek çıktı enfeksiyon olabilir dendi bu durumu yasayan var mı