Aaayseeert bende 21. Haftaya geldim ama 18. Haftalarda hissettiğim teklemeleri hissedemiyorum bugün kontrolümüz vardı her şey yolunda yüzü sırtıma sırtı göbeğime dönük ondan hissedemiyor olabilir miyim acaba doktoruma sormak o sırada aklıma gelmedi şimdi evde kendi kendime düşünüyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️