anne2257 Kanz farklı bi model kullandık ama o kadar kaliteliydi ki dağ taş gezdik arabayla Marka olarak tekrar tercih ederim model olarak bilgim yok canım
serendipity_ yeni aldık biz de doğum temmuzda nasipse o yüzden kullanmadık ama çok sağlam bi araba bence puseti de güzel, he çok hafif falan değil ama ben tek başıma kullanmayacağım için sorun olacağını düşünmüyorum
oznurisiksonmez serendipity_ bende öyle tek kullanmayacagm icin sorun olmaz diye düşündm agır bebek arabaları daha sağlam oluyo denildi inşallah memnun kalırız