Karaciğer enzimleri yüksek çıktı safra asitim yüksek çıktı şimdide 24 saat İdarar biriktiriyorum kaşıntı şikayetiyle geldim gebelik zehirlenmesi olabilir dediler ilaça başladılar hap ilaçlar sizde aynı durum oldu mu devlet hastanesine kalan böyle şeyler yaşayan lüften yardımcı olun 31+5 haftalık hamileyim