arkadaşlar rsabah 7 gün gecikmeyle test yaptım pozitif çıktı
Gittim kan verdim yarın sabah sonucunu ogrencektim
Yanı hem korundum spiralle hiç günüm geçmeyen ben geçince pozitfi gördüm onuda geçtim bu şoklar yetmez gibi bide regl oldum akşamına 😅yarın kan değerim kaç olacak bkalım