esma4534 Kızlar acil bşy danışmam gerekiyor doktor bana adetin 2. Günü gel demişti klomene başlaycz dedi ama adet olmuyorm gecikti yine 7 gündür gebelik testi de negatif Yarın kadın doğuma gidip âdet söktürücü alsam mı acaba bşy olrmu öyle
krn_svgl Kızlar ben 6 gün geçti hala regl olmadım tarlusala basladjm 6 gün dünden beri de civanpercemi kullaniykrjm son 3 gündür de test yapıyorum sabah ilk idrarla negatif cikiykr başka ne yapmalıyım sokturmek için