aliyea Bakalım kaç kişi eylülde kaç kişi doğum yapacak.Hem Eylül hemde antalyada doğum yapacak kaç kişiyiz. Benim e nabızda tahmini 14 Eylül görünüyor bir Başak kız geliyor inşallah 🥰
Mom_24 aliyea bende nasipse Antalya’da doğurmayı düşünüyorum. 18 Eylül gözüküyor ama plasenta previayım şuan. İnşallah düzelir ve vaktinde güzel bir doğum yaparım
user99 aliyea valla nerden başlıcağımı bilmiyorum daha hiç bişey almadım bir daha ki ay Allah nasip ederse 😂
sibel3329 18 Eylül görünüyor ama sezeryan olduğu için muhtemelen 4 Eylül civarları doğar. Erkek bebiş. Bütün herseyi hazır suan
aliyea Bende ufak ufak başladım büyük yer kaplayacakları sonraya ayırıyorum evde yer olmayınca sıkıntı tabi yeni 2+1lere sığmaz olduk.
motheroflowers Benim de 26 Eylül gözüküyor kızımın doğumu 🧡 Sağlıkla almak nasip olsun bebeklerimizi. Hangi doktora gidiyorsunuz?
aykinn Merhabalar elimde 4 Eylül kızımı kucağıma alacağım tarih olarak görünüyor tabi bilemeyiz erkende gelebilir prenses ben medical parktan doğum paketi aldım siz nerede planlıyosunuz doktorunuzdan memnunmusunuz