mrvilay Güzel anneler merhaba.. Bir kızım var sezaryen ile doğdu. Normal doğum yapmayı çok istiyorum ama sezaryen sonrası vajinal doğumdan çok korkuyorum. Etkilenirim diye olumsuz durumları hiç araştırmadım. Ssvd yapıp iyi ki yapmısım dyen anneler var mı?
mutl mrvilay ay benimde bı oğlum var sezeryan bende ssvd çok istiyorum ama bı yandan da çok korkuyorum . İlk doğumda 8 cm açıklıkla sezeryana alındım çok içimde kaldı o yüzden
marlam mrvilay a görümcem yaptı biz sezeryandan sonra ssvd. yaptıktan sonra zaten 3 tane normal doğum yaptı
Zeyneplemutluluk mrvilay bende normal doğum yapmayı çok istiyorum ilkinde 6 cm açıklıkla sezeryana alındım içimde kaldı. Devlete gidiyorum mecbur sezeryan yaparlar yine ama içimde acaba evde sancı çeksem son zaman gitsem normal doğurturlar mı ki diye düşünmüyor değilim 🫣 bazen de diyorum artık riske atma direkt git sezeryanı ol çünkü ilkinde ne kadar korksam da başıma geldi sezeryan olacağımı hiç düşünmezdim ne bir post okudum ne bilgi sahibi edindim zaten o zamanlar burayı da bilmezdim ama tamamen normal doğum odaklıydım olmadı
kvsr1603 mrvilay her doğumun riski var ssvd çok tiskli diyip doktorlar da dahil gebeleri korkutuyorlar ancak zaten doğuma kadar sıkı takip edilip öyle karar veriyorlar herşey yolunda giderse neden olmasın önceliğiniz doğuma hazırlık eğitimi almak bunu destekleyen bir eş ve doktorunuzun olması gerisi zaten allahında doğal olarak yarattığı kafın vücuduna bağlı ben yaptım ssvd rabbime çok şükür mükemmel bir doğumdu inşallah yine istiyorum
mrvilay mutl Ben sancı bile yaşayamadım:( Direkt iri bebek, sana suni sancı vermek zorunda kalırız en son sezaryene alın diye ağlarsın diye korkutularak planlı oldum. Çok içimde kaldı. Şimdiki aklım olsa korkmaz denemek istiyorum derdim🥺
kahve_kokusu mrvilay kuzenim temmuz ayında yaptı. Bebek 4300 kg olmasına rağmen çok harika bir ssvd gerçekleştirdi. İnşallah sizinde gönlünüzce olur