Sblbrt Kızlar haftam doldu nst de sancı var ama doğum yok pazartesiye kadar gelmezse doğumu başlatmamız gerek deri doktor benim gibi olup da normal doğum yapan var mı ve açılma için neler önerirsiniz yumuşamada var
Dryatpzglu Sblbrt neden bir hafta daha beklemedi doktorun kii. Bende 40+4 üm bugün. Eğer gelmezse Pazartesi yatış yapılıcak. 41 haftalık olucam. Şuan 3 cm açılmam var ve nst de sancım çıkıyor. Hatta şuan da var ama düzensiz. Hakkınızda hayırlsıı olsun 🙏🏻
Selvis Sblbrt benim açılma da var ama sancı yok birazdan 40+1 olcaz. Sabah tekrar gitcez bakalım. Doktorum ille suni verelim dedi dün yatış yapmadım . Sanırım sabah kurtuluş yok suyu azalmış çünkü.
Anm Sblbrt canm bende hic ne sancı vardı ne açılma 2 günde hastanede yatdm gel falan koydular 2inci günün sonunda suyum patladı diye sancm geldi ama yine açılma olmadı zar zor iyneyle falan dogdu bebegim