Bugün özeldeki doktora gittim, (ben hem devlete hem özele gidiyorum)benim son adet tarihi başlangıcım 20 Ağustos olmasına rağmen devletteki doktor 3 Eylül olarak kaydediyordu hep sisteme. Bunu özeldeki doktoruma söyledim. E nabızımdaki notlarıma baktı. İlk muayenede 23 ekimde 7 haftalık olarak çıktığını ve 3 eylüle uyumlu olduğunu yazmış ilk bakan doktor. Oyüzden bugün özeldeki doktorumda dedi ki, biz senin bebeğini minyon olacak sanarken aslında haftasına göre iri bebek dedi yani şuanda 33 haftalıkmış ve 2293 grammış. Tahmini doğum tarihimde 13 Haziranmış. Başına böyle bir olay gelen var mı? Şeker yükleme testi önerdi doktor