5228 bende hep yan etkilerle karşılaşıyorum nefret ediyorum ilaç içmekten benim kalp atışım yükselmiyor bir kere serum vermişlerdi o zaman yükselmişti sadece serumlarda berbat duruma geliyorum zaten adım atıcak gücüm kalmıyor ilaçlarda da yada iğnelerde vücudumda döküntüler oluyor kabarıyor kızıma doğum yaptığımda antibiyotik serum taktılar nefesim kesildi doktorlara söylüyorum neye alerjin var diyorlar hiç gitmedim alerji testine asla ilaç içemiyorum ya