gul_g canım tıbbi genetik için tekrarlayan düşükler in olması lazım 1 düşük ile yapmazlar diye tahmin ediyorum ama özeli bilmiyorum inann devlet yapmaz ama ayrıca Kayseride deta gen var biliyormusun bilmem orda ben yaptırmıştım doktorun isteği ile orda bende pıhtılaşma çıktı sonradan da tekrarlayan düşükler olunca kendim gittim devlette yaptırdım meger bende pıhtılaşma yokmuş ama o özelde yapilanda pihtilasma çıktı anlamadım yani