Merhaba ben mastit olmuştum bırakınca banyoda yıkanırken fark etmiştim bir şişlik vardı çok korkmuştum daha önce hiç yaşamadığım bir şeydi hemen saplıkocağına gittim antibiyotik verdiler ve sütünü bir kez sağ dediler rahatlasın yeter dediler sonra aile hekimin genel cerrahiye de ne olur ne olmaz git dedi gittim genel cerrahi de seni kim gönderdi emzirmeyi bırakınca olabilir böyle hbirşryin yok dedi güldü 😅