Merve-metin sukriyekonus yok artık cidden mi o haberi ben görmedim hipp kullanmıyorum ama ufacık bedenlere bunları nasıl yaparlar yaa şok geçiriyorum artık
elaefem sukriyekonus bebek mamasında değilde küçük meyve püreleri varya onlarda çıkmış.oda markanın yapmış olduğu bşy değilmiş mağazada birileri meyve pürelerinin içine sıkmış öyle okudum haber sayfalarında.valla meyve püreleri felan hiç güvenli değil kendi elimizle yapılması daha uygun bence en azından ne yedirdiğimizi biliriz onların içinde kim bilir daha neler var
nursenasu27 sukriyekonus Hipp Türkiye resmi sayfası açıklama yaptı türkiyedeki hiç bir üründe söz konusu değil dedi ve ayrıca yabancı ülkelerde çeşitliliği olduğu var burda yok o tür bişe olsa şimdiye kadar çıkmazmıydı ki binlerce aile bebeklerine çocuklarına kullanıyor anlamsız geldi yani aptamil sma içinde diyen oldu ama hâlâ kullanan aileler var
bsrelif Benim arkadaşımın görümcesi zehirlendi kortizon tedavisi uyguladılar çocuğa çok zor atlattı zaten tatları da çürük meyve gibi artık almayın yani
daisymom_99 Açıklama yaptı hipp markası yurt dışında mağazayı ilaçlarken kapağı açık oldugu için kavanoz mamanın içine birazck geçmiş yani türkiyede böyle bişi olamaz kapaklarını kontrol edip alabilirsiniz diye açıklamasını gördümm
sukriyekonus daisymom_99 öyle tabi ama yinede insan tedirgin olur bn ilk bebeğimde hep kendim yaptım meyve püresi hani insan dşarda bişy olur elinde olmaz alır yedirir bilmeden ne bilim korkutucu zehirlenen bir bebek kötü olur büğük insan gbı reaksiyon göstermez allah korusun
daisymom_99 sukriyekonus Ayy öyle tabiki Allahım korusun ben çok karşıyım kavanoz mamalara zaten meyve alıp evde sağlıklı şekilde yapıp bebeğimize güvenli şekilde yedirmek daha mantıklıı🌸 ama hipp diynce genel olarak alınıyor toz mamasıda içiine giriyor bence markayı karalamaya çalışıyorlar çnki son zamanlarda en çok kullanılan ve memnun kalınan mamaların başında geliyormuş sırf markayı kötülemek amaçlı gibi geliyor banaa
nursenasu27 daisymom_99 kesinlikle öyle bende öyle düşünüyorum çünkü çoğu anne hipp markasına geçti en çok talep gören markalar arasında başı çekiyor ki bende kullanıyorum toz mamasını