bebekimm1 sarilale123 teşekkür ederim 🌸 benimde bitmek üzere doktora gitmeme de daha var orda yazdirayim en iyisi
sarilale123 tubikooo58 gece 2 sabah 2 öğlen 1 içtim ben .çünkü uykumdan mide bulantısıyla utanıyordum, sabahta çok oluyordu bulantı