Kızlar doğum kanalına girmiş bebeğim alt kısımda artık baya ani sancı hissediyorum günde 2 kez kadar. Kilomuz da 3.300 olmuş hareketleri yapıyorum sadece bebeğime zarar vermeyecek çaylar yada yiyeceğim şeyler neler ? İkinci bebeğim bu arada. Riskli olsun istemiyprum içecekler deneyenler varmı ?