Valla ağrıdan, sancıdan, şişlikten, ödemden, bebekten gözüm hiçbirşey görmüyor. Hastane sevmiyorum, ziyaretçi de kabul etmiyorum. En fazla 2 gün sonra evde olacağım zaten doğurur doğurmaz ne hastane ziyareti. Hiç hevesimde yok öyle şeylere. Yapanlara helal olsun. :)