kaderaycil Valla imkanı olan özele gitsin devlet hastaneleri artık berbat ben ilk doğumu devlette yaptım o zaman böyle zorla illa normal doğaracaksın diye bir saçmalık yoktu tamamen kendi isteğimle keyfi sezeryan oldum iyiki de olmuşum devlet hastanesinde normal doğum korkunç buna canlı şahit oldum hemde çevremde de çok örneği var, ben şuan ikinci hamileliğim özele gidiyorum mis gibi keşke şimdiki aklım olsaydı ilkinde de özele gitseydim özelde normal doğum prenses gibi özel odan başında ailen seninle mis gibi ilgileniyorlar hem devlette böyle imkanlar yok hemde millete zorla normal doğum diye diretiyorlar