Şuan 24 haftalığım .
90 günlük sigortamı tamamladım 32. Haftamda rapor aldığım zaman okulların tatiline denk geliyor 1 hafta sonrası ve rapor alsam da 1 hafta sonra eğitim devam etmeyeceği için eğitim son bulacak doğum parası almama engel mi bu durum . SGK aradım sordum doğum anınıza kadar rapor alsanız dahi sigorta çıkışınız yapılmamalı dedi . Yardımcı olur musunuz böyle bir durumla karşılaşan var mı ?