Kizlar selam 8 sindansa adetim bitti 13 nisanda rahim filmi cekildi cekildikten sonra ki gunlar agri yasamadim ama dun ve bugun karnimda garip bir agri mi desem sizi mi desem bilmiyorum bi 8 nisanda adet bittikten sonra birde 17 nisanda iliski oldu gebelik de mümkun degil sol tarafimda karnimin bastirinca agri hissedilebilir yururken oksururken daha fazla hissediliyor ilk defa boyle oldu belim de de var rahim filminden dolayi mi acaba ustunden de 1 hafta gecti yani cekildikten sonra bile hic agrim olmamisti