ghostty benim de doktorum yaptırabilirsin ama tamamen kararı sana bırakıyorum dedi o yüzden biraz ikilemde kaldım yani aşı karşıtı değilim ama anne olunca işte insan biraz hassas düşünüyor sanırım yarın doktor kontrolüm var bakalım tekrardan soracağım büyük bir ihtimalle yine ol diyecek