Kızlar bende size birşey sormak istiyorum ikiz annelwri olarak fikrinizi almak istiyorum, ben 10 haftalık gebeyim 7 haftalıkken gittiğimde kalp atışını ve kesti gördük tekti , ben dün kaşık sancısı için gittim doktora devlet Hastanesi’ne asistan kız ilk önce karından baktı tek ve kalp atışı güzel dedi sancin olduğu için alttan bakmalıyız dedi , alttan baktı şaşırdı senin bebeğin ikiz mi diye herneyse bana da gösterdi kesede ikitane gördü ayrı ayrı ölçüm yaptı birine 9+3 diğerine 10+3 dedi ve ayrı ayrı kalp atışını dinlettirdi , daha sonra hocayı çağırdı 5 10 dk sonra hoca alttan baktı iyice hani bebek tek yanlış yerden bakmissin dedi böyle bir ihtimal var mı yanlislik sizce içimizde şüphe kaldı , özele gideceğim ama maddi açıdan biraz beklemek zorundayım bu durumu yaşayan var mı aranızda