merve_boz benim ikili testi randevum 29 nisanda henüz çekilmedim ama hala kararsızım gidip gitmeme konusunda çünkü çevrem çok fazla önermiyor %100 doğruluk payı yok ense kalın denebiliyor ama aslında kalın olmayabiliyor yani tamamen ihtimaller üzerine konuşuyormuş doktorlar, anneler bu süre zarfında da stres ile başa çıkmak zorunda kalıyormış yani sonuca kafanı çok fazla takıp strese girme bebeği de etkiler, kesinlik payı yok öyle düşün