kubra5441 hiperlaktasyon olmuşsun, fazla süt üretiyorsun maşallah ama sıkıntı da yaşatıyor işte. Sık sağdıkça daha da artar, 4.aydan sonra terbiye olacak memeler o zamana kadar böyle. Eğer sütün tazyiği de fazlaysa bebeği emzirmeden önce biraz sağ sonra emzir bebişi. Yavaş yavaş sağım süresini azalt istersen