guliz007 geçen ay bende kimyasal gebelik geçirdim, bu gün beta 121 çıktı, kimyasal gebelikten hemen sonra genelde sağlıklı gebelik oluşur, yani benim çevremdekilerde de genelde öyle oldu. Ama işte bilemeyiz, bende şuan adetimden önce öğrendim gebeliğimi çok yeni yani bakalım nasıl ilerleyecek