Merhaba bende 30 haftalık hamileyim ve 24.haftadan beri düzenli olarak insülin kullanıyorum günde 4 kere olmak üzere benim dozlarım biraz yüksek şeker yükleme sonucumdan dolayı ben diyetle destekliyorum sizde sakın korkmayın insülinin bebeğe bir zararı yok asıl kullanmadığımız zaman risk oluşturuyor hem anne hem de bebek için