zahidekycii 5 hafta 4 günlüğüm Iki gündür bulantım var kusma yok ama sürekli bulantı oluyor ilaç kullanmak doğru olurmu acaba
meliisyilmaaz Ben doktora söylediğimde bana ilaç verdi bebeğe hiç bir zararı yok günde 4 taneye kadar içebilirsin dedi ama ben çok kusuyodum hiç bişey yiyemedim
meliisyilmaaz zahidekycii ben de zaten hiç kendimi kusturmadım zorla ne yesem 2 dakika sonra çıkıyordu ilaç kullanınca rahatladım hala arada bulantım oluyor devamlı kullanmama rağmen ama kusmuyorum artık
zahidekycii meliisyilmaaz olmadi bende alayim ya cunkuu cok aciyorum bulanti olup yemek yemeyincede kötü oluyorum
meliisyilmaaz zahidekycii bence bi sorun derim rahatlarsınız mide yanmam çok oluyor benim son 1 haftadır filan sizde de var mı
zahidekycii meliisyilmaaz evet var zaten bende normal de gastrit var hamilede olunca daha bir zor oldu suan 5 hafta 5 gunlugum iki gundur mide bulantısı ve yanmasi basladi daha once hic birseyim yoktu
meliisyilmaaz zahidekycii evet gastrit bende de vardı iyice arttı önceden şurup falan içiyordum rahatlatıyordu ama doktora gidince bi soracağım bunun için bişey verebilir mi diye
betull02 7 haftalığım sabah yataktan kalkamıyorum henüz doktora danışmadım. Bu sabah kalktım eşime kahvaltı haIrlayım dedim elim ayağım titredi gözüm karardı midem çok kötü oldu ama kusma yok.
zahidekycii betull02 ben de bugün oldu malesef rahatladim biraz ama bu donemler mutfaga girmeyin diyorlar herseyden tiksinirsiniz diye ama mecburen eşe yemek hazirlaniyor